Ecce Pure Teması İndir



Merhaba Arkadaşlar, Bugün Sizlere Çoğu Kişinin Peşine Olduğu " Olum Temaya Baksana Be! Muhteşem Anasını Satayım" Dediği Bir Temayı Paylaşacağım :) Aslında Paylaşsam mı Bilemiyorum :) Scriptin Normalde Ücreti 70TL, Ama Şimdi Bunu İsteyip de Alamayan Kişiler Vb Olanlar Oluyor ( Benim Gibi :) ) Bende Bu Yüzden Paylaşıyorum. Robin Hood Gibi, Zenginden Alıp Fakire Dağıtma Misali, O Robin Hood'muydu Onu Da Tam Olarak Bilemiyorum, Aranızda Bilen Varsa Bi Zahmet Yorumda Belirtsin, 70 TL'lik Temayı Ücretsiz Dağıtıyoruz Arkadaş, Bir Yorumu Çok Görmeyin :) 


Yıl Olmuş 2016'ya 1 Ay Kala, Hala "Wordpress'e Tema Yüklemeyi Bilmeyen Kişiler Var mı Bilmiyorum" Demiyorum, Bize Her Ne Kadar Basit Gelse de, Bizde Başta Zorlandık, Aradık, Bunu Bi Kabul Edelim Şimdi :) Aslında Bu Wp Ye Tema Yüklemeyle İlgili Bir Yazı Yazıp, Onu Her WP TEMA Yazısında Paylaşmayı Düşünüyorum, Her Defasında Anlat Anlat Nereye Kadar Demi :)

Wordpress'e Tema Yüklemeyi Bilmiyorsan Buraya Tıkla

Bi Tema İçin Yazı Yazayım Tanıtayım Diyorum, Ama Yazdığım Yazıların Hiç Biri Tema İle İlgili Olmuyor Farkındayım :) Aslında Pekte Anlatılacak Bir Şeyi Yok, Her şeyi ile  Güzel Bir Tema, Mutlaka Hoşunuza Gider Yani, Fazla Uzatmadan Linkleri Veriyorum




Rar Şifremiz Aynı ; mehmetertugrulcakmak.blogspot.com.tr

Kolay Gelsin :)



Comments

  1. Bu tema hemen hemen her sitede dağıtılıyo ancak henüz çalışanını bulamadım umarım bu sorunsuzdur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Script Sorunduzdur, Eger Bir Hata İle Karsilasirsaniz Bize İletmeniz Yeterlidir

      Delete
  2. bir arkadaşım kurdu sorunsuz çalışıyor diğerleri gibi hatalarla dolu değil.

    ReplyDelete
  3. birçoğunda üst resimler sıkıntı çıkarıyor gösterim veya kayma hatarı mecvuttu sizdeki sağlam çıktı şimdiden teşekkürler.

    ReplyDelete
  4. 70 lirayı verip orjinal temayı kurarım ben Çok çektim bu keysiz temalardan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabiki, Eğer Ücreti Ödeye Bilen Arkadaşlarımız Varsa Kesinlikle Lisanslı Alsınlar

      Delete
  5. Bunu bir kaç projede kullanıştım. Gerçekten iş görür bir tema. Paylaşım için teşekkürler

    ReplyDelete
  6. Daha önce kullandığım bir tema gayet de güzel bir tema dediğin gibi ödeme yapabilecek varsa ödeme yapıp almak en sağlıklısı olur.

    ReplyDelete
  7. Genelde bu temaların çalışanını bulmak zor ama bu heralde çalışıyor sorun çıkmadı

    ReplyDelete
  8. Arkadaşların dediği gibi sağlamını bulmak zor bu temanın

    ReplyDelete
  9. BU HATAYI VERİYOR ecce-menu-walker.php de

    Fatal error: Cannot redeclare _verify_activate_widget() (previously declared in /home/adres/public_html/wp-content/themes/EccePure/functions.php:551) in /home/adres/public_html/wp-content/themes/EccePure/admin/functions/functions.php on line 23

    56 ve 78. dizinlerdeki


    if($color['color']!=''){

    kodu sildim yerine


    bu kodu yazdım :


    if($color ='color'){

    kaydettim tekrar yükledim yine olmadı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorunu gidermek istiyorsan ulaş kardeşim instagram linkim @suletayyar

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Arkadaşlar tema sorunsuz ve virüssüz bir şekilde elimde mevcut.Kendi sitemde de (www.eminal.org) kullanmaktayim.İsteyen arkadaşlara sadece 15 TL .Kurulumda falan yardımcı olunur.Satın almak için http://facebook.com/mhmtemin25 mesaj atınız.
    NOT : Mehmet Ertuğrul kardeş paylaştığın tema içerisinde VEXE6F9.Webshell ve Trojan.JS.epe virüsü mevcut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sitene elveda dermisin patlatıyorum.

      Delete
  12. fatal error veriyor
    lütfen yapabilen varsa ozelegelebilirmi facebook.com/65.bilall
    emin ozle gelsene

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Tskler hocam cok guzel seolu bır tema paylastınız

    ReplyDelete
  15. Sayfa içerisinde yazı yazdıgımda ana sayfada gözüküyor. Fakat yazıya tıklanıldıgında boş sayfa gözüküyor nedeni nedir ? Ayrıca dosya içerisinde content.php dosyasınıda göremedim. Yardımcı olurmusunuz ?

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. kardeşim acil bir bakabilir misin temayı kuruyorum ancak sitede ortada turuncu bir dikdörtgen resim var onu nasıl kaldırabilirim

    ReplyDelete
  18. Tema kuruldu herhangi bi sıkıntı yok. Emeğinize sağlık hocam

    ReplyDelete
  19. * burada yer alan dosyalarda temayı tam özellikleriyle kullanamıyorsunuz
    * ayarlar kısmı sorunlu
    * sosyal medya ikonları yok
    * menülerde sıkıntı çıkıyor
    ben lisanslı satın almıştım bu temayı. buradan indirdiğim temanın function dosyasını ve frame klasöründeki dosyalarda bulunan kodları birleştirdim ve şuan full bi şekilde kullanım sağlamaktayım. isteyen olursa instagram linkim: @suletayyar

    ReplyDelete
  20. beyaz ekran göründü site https://www.meminaltnkynk.ml/

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  22. Merhabalar hocam. Wordpress'e .zip harici tema eklenmiyor, nasıl yükleyeceğim bu temayı.

    ReplyDelete

Post a Comment

Yorumun Gönderilmiştir..

Popular posts from this blog

Kali Lİnüx Otomatik İP Değiştirme

Flash Belleği Ram Olarak Kullanma