Kayıtlar

Küçük Casus Bilgisayar Hazırlama

Resim
Mr. Robot dizisinin bir bölümünde Elliot’ın, kötü bir firmanın depolarından birine sızıp, deponun ısıtma soğutma sistemini manipüle ederek bozması gerekiyordu. Bu görev için özel hazırlanmış bir Raspberry Pi kullanmıştı. Ne olduğunu bilmeyenler için söyleyelim, Raspberry Pi, kredi kartı büyüklüğünde, çok ucuz ve fonksiyonel bir mini bilgisayardır. Elliot bu mini ajanı binadaki ağa monte ederek uzaktan gerçekleşecek hack sürecini başlatmış oldu. 


Şimdi sizlerle, Elliot ve arkadaşlarının yaptığı gibi, Raspberry Pi kullanarak, portatif ve uzaktan kontrol edilebilen bir casus cihaz hazırlayacağız.



1. Adım: Kali’nin ARM versiyonunu indirin
Tekrardan hatırlayalım, Kali , hackerların ve güvenlik uzmanlarının işletim sistemiydi. İlk adım, tabi ki, Raspberry Pi ile uyumlu bir Kali versiyonu edinmek. Raspberry Pi ve birçok mobil cihaz ARM tipi işlemciler kullanırlar, bunun sebebi enerji açısından tasarruflu olmaları ve ısınma problemlerinin az olmasıdır. ARM tipi işlemci dolayısıyla Kali’ninde bu …

Hafıza Kaybı Sonrası Önlem

Resim
Uzun bir aradan sonra yazılarımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz arkadaşlar. Bir önceki makalemi sanırım 3 hafta önce yazmıştım, ancak biraz kafa toplamaya ihtiyacım vardı, bu nedenle bu kadar uzun süre makale yazamadım kusura bakmayın.

Hafıza Kaybı Sonrası Önlem Bugün Hafıza Kaybı Sonrası Önlemleri ele almak istiyorum, aslında başlıkta tam olarak ne anlatmaya çalıştığımı belirtemedim :) şu şekilde olaya açıklık getireyim, aslında Hafıza Kaybı sonrası değilde, hafıza kaybı yaşanmadan önce, veya kendinizi, kendiniz dışında sanki birisi yönetiyormuş gibi hissedersiniz, yapmanızı tavsiye ettiğim bir yöntemi ele alacağım.

Öncelikle hafıza kaybı dediğimiz olay sadece beyine darbe alındığında veya herhangi olayda, heyecanda vs gibi şeyler ile sınırlandırılamaz, unutmamalıyız ki 21. Yüzyılda olmamıza rağmen hala bilimin ve tıbbın yetişemediği, veya bir olaya açıklık getiremediği durumlar vardır, yani kısacası özet olarak, Misal ; birgün 12 saat bilgisayar başında durdurunuz, ancak …

Flash Belleği Ram Olarak Kullanma

Resim
Flash Belleği Ram Olarak Kullanma Kullanmadığınız Bir Flaş Belleğiniz Var Ve Bir İşe yarasın mı İstiyorsunuz ? Yada Bilgisayarınız Çok Kasıyor, Biraz Hızlandırmak Mı İstiyorsunuz ? Eğer Bu Düşüncelere Sahipseniz, Şuanda Doğru Yazıdasınız.

Varsayalım Ki 1 Adet Flaş Belleğimiz Var Ve Alanı 1 GB, Bilgisayarımızın Ram'i de 2 GB Olsun. Favori oyununuzu açıyorsunuz ama kasmalar ve donmalar yaşanıyor. Bunun İçin Size Sadece 1 Adet Usb Flaş Bellek Gerekli. Peki Flaşımızı Nasıl RAM'a Çevireceğiz ? Beni takip edin ben yolu biliyorum :)


Başlayalım : 

1- Flaşımızı PC'mize takıyoruz ve Bilgisayarım'ı Açıyoruz. Takmış Olduğumuz Flaşımızın Üstünde Sağ Tıklayarak Özellikleri Seçiyoruz.


Karşımıza Böyle Bir Pencere Çıkacak, Bu Pencerede ReadyBoos Sekmesine Tıklıyoruz Eğer "Bu Aygıtı ReadyBoost'a Ada Dersek, Flaşımızın Tamamı Ram Olarak Kullanılacaktır. Ama Yok Ben Belirli Bir Kısmını Ram Olarak Kullanmak İstiyorum Derseniz "Bu Aygıtı Kullan'ı İşaretleyerek 2. Kısım Yani…

40 TL'lik Telefon Geliyor!

Resim
40TL'lik Telefon Geliyor Başlıkta Belirttiğim Gibi, Değeri 40 TL Olan Ve Dünya'daki en ucuz telefon olma özelliği taşıyan telefon geliyor.  Telefon Hakkında Fazla Bir Bilgimiz Yok. Tek Bildiğimiz Konu Telefonun Fiyatının 19$ Yani 999 Rupi Diğer Bir Değişle 40 TL Olduğu :) Telefon 28 Aralık Tarihin de Türkiye Piyasasına 40 TL Olarak Sürülecek (Hadi Yine Yılbaşında Sevgilinize Ne Hediye Alacağınızı Buldunuz :), Yaınlız Telefonu Verirken Fiyatı Söylemeyin, Elinizde Patlaya Bilir, Gidin Bir Etiket Makinesinden 1000 TL 2000 TL Yapın İnandırıcı olsun beyler, İlla Sevgili Değil, Ebeveynler İçin Çocukları İçin Ala Bilecekleri Bir Telefon Aslında 
Bu Telefonu Yapanların Başında Kanada'lı Diğer Bir Değişle  CANADA'lı DataWind Ve Hint Sağlayıcı olarak ise Reliance Communacations Bulunmaktadır. Telefonumuz Özellikleri İle Alakalı Olarak, Android İşletim Sistemini Kullanmadığını Linüx İşletim Sistemini Kullanılığı Yazıyor, Ancak Şöyle Bir şey Var, Bu Haberi Kim Yazdıysa Android&…

Windows7 Ve Windows8 Tek Dosya İso

Resim
Windows7, Windows8 Tek Dosya İso İndir Merhaba Arkadaşlar Direk Konuya Girmek İstiyorum. Başlıkta ta belirttiğim gibi bu yazımızda Windows 7 Ve Windows 8 İsolarını Tek Bir Kurulumda Birleştireceğiz. Bu Cümleden Bir şey Anlamaya Bilirsiniz :) Bu Yüzden Kısa Ve Öz Açıklamaya Çalışıp Direk Linkleri Vereceğim.

Windows 7 Ve Windows 8 İso'larını Birleştirmek ? Aslında Birleştirmek Denemez, Sadece Kurulum Sırasında  Sistemi Seçtiğimiz Kısımda Yani Örnek Olarak "Windows Ultimate Kur, Windows Starter Kur" Kısmında Bunlara Ek Olarak Windows 8 De Yer Almaktadır. Yani Kurulum Sırasında İsterseniz Windows 7 İsterseniz de Windows 8 Kura Bileceksiniz. İso Tamamen Türkçedir, Yapmanız Gereken Tel Şey İso Dosyasını Bir USB Belleğe Yazmanızdır. Sonrası Bildiğimiz Format Atma İşlemi.

Yukardaki Seçme Kısmını Anlamayanlar Ola Bilir, Ben Yinede Daha Kolay Anlamanız İçin Bahsettiğim Kısımdan Bir SS Bırakayım


Seçme Kısmı Dediğim Yer Burası Arkadaşlar, Gördüğünüz Yerde Ek Olarak Windows 8 de Bul…

Wordpress Tema Yükleme

Resim
Günümüze giren İnternet ile birlikte birçok içerik yönetim sistemi de hayatımıza girmiştir. Web tasarım konusunda deneyim sahibi olmayan kişiler içinde birçok ücretsiz ve kolay sistemler mevcuttur. Bunlardan birisi ise günlerdir temalarını paylaştığım Wordpress'tir. Wordpress Dünya çapında en çok kullanılan sistemdir ve arayüzü çok basittir.
         Wordpress alt yapısına sahip siteyi kullanmak için çok küçük bir deneyim sahibi olmanız yeterlidir. Eğer sizinde bir blog yazma, şiir yazma, kitap yazma vb. merakınız varsa, bir site kurmaya çalışıyorsunuz ama başaramıyorsanız burada yorum olarak belirtirseniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Bugün de Wordpress'e yeni geçmiş kişiler için Wordpress alt yapısına sahip siteye nasıl Tema yüklendiğini ele alacağız.
1.Adım: Yönetici Paneline Giriş. İlk önce sitemizin admin paneline giriş yapıyoruz, admin paneline giriş yapmak için www.siteadresiniz.com/wp-login.php adresine giriş yapın.


Wp-login kısmına geldiğinizde…

Görünmez Olmak

Resim
Görünmez Olmak Mümkün mü ? 
Görünmez Karanlık Çağ'dan Günümüze kadar hatta karanlık çağında öncesinde oluşan bir meraktır, Her İnsan Yaşamı Boyunca 1 Kere de Olsa " Görünmez Olsaydım Nasıl Olurdum, Görünmez Olsaydım Ne Yapardım (Biz Türkler Çoğunlukla :)" diye düşünmüştür. Ancak bu eski çağda Mümkün Olamayacağı İçin Pek Üstünde Durulmamış, Günümüz de de Teknoloji Üzerinden Konuya Gidilemediğinden Pek Fazla Bir Yol Kat Edilememiştir.


Aslında Görünmez Olmanın Eski Çağlardan Beri Bir Yöntemi Vardır; İstemediğin Kişiyi Görmezden Gelirsin Ve O Kişi Artık Bir Görünmez Nesne Olur :) Tabi bu işin şaka kısmı..

Bence bilim insanların en büyük hatası eskiden beri sadece beyin üzerinde çalışmalarıdır, beyin vucüdumuzun en önemli parçasıdır, ona sözümüz yok, ancak ona uygulanan testler ve bazı deneyler kendimce yanlış yapılmaktadır. Bilim insanlarının taktiği beyin sinyallerini tek bir yerde toplamak ve onu elektronik bir metaryel ile yönetmektir. Asıl Saçmalıkta Kendimce Burada baş…