Flash Belleği Ram Olarak Kullanma


Flash Belleği Ram Olarak Kullanma

Kullanmadığınız Bir Flaş Belleğiniz Var Ve Bir İşe yarasın mı İstiyorsunuz ? Yada Bilgisayarınız Çok Kasıyor, Biraz Hızlandırmak Mı İstiyorsunuz ? Eğer Bu Düşüncelere Sahipseniz, Şuanda Doğru Yazıdasınız.

Varsayalım Ki 1 Adet Flaş Belleğimiz Var Ve Alanı 1 GB, Bilgisayarımızın Ram'i de 2 GB Olsun. Favori oyununuzu açıyorsunuz ama kasmalar ve donmalar yaşanıyor. Bunun İçin Size Sadece 1 Adet Usb Flaş Bellek Gerekli. Peki Flaşımızı Nasıl RAM'a Çevireceğiz ? Beni takip edin ben yolu biliyorum :)


Başlayalım : 

1- Flaşımızı PC'mize takıyoruz ve Bilgisayarım'ı Açıyoruz. Takmış Olduğumuz Flaşımızın Üstünde Sağ Tıklayarak Özellikleri Seçiyoruz.


Karşımıza Böyle Bir Pencere Çıkacak, Bu Pencerede ReadyBoos Sekmesine Tıklıyoruz
Eğer "Bu Aygıtı ReadyBoost'a Ada Dersek, Flaşımızın Tamamı Ram Olarak Kullanılacaktır. Ama Yok Ben Belirli Bir Kısmını Ram Olarak Kullanmak İstiyorum Derseniz "Bu Aygıtı Kullan'ı İşaretleyerek 2. Kısım Yani "Sistemi Hızlandırmak İçin Ayrılan Alan" Kısmından Ne Kadar Ram Alanı Almak İstediğinizi Ayarlaya Bilirsiniz. 

Yapılması Gerekenler Bu Kadar, Bundan Sonra Flaş Belleğiniz Bir Ram Gibi Kullanılacaktır. Yorum Yazmayı Unutmayın.

Comments

  1. olağan üstü hayat kurtaran bir şey bu, denemeyenler kesinlikle denesin aradaki farkı anında hissedecekler

    ReplyDelete
  2. Vay be bunu öğrenmem iyi oldu artık Blackops 3 ü oynayabilirim.

    ReplyDelete
  3. normal sistemin ram i gibi verimli olmasada bazı durumlarda iş görüyor bu yöntem

    ReplyDelete
  4. İlk defa duyuyorum denemek gerekli :)

    ReplyDelete
  5. öyle bir anımda yardımcı oldu ki convert ediyordum 89 dakika kazandım bu olaydan dolayı

    ReplyDelete
  6. Ram in yetmediği oyunlarda imdadımıza yetişen bir özellik ve ihtiyaç

    ReplyDelete
  7. Peki benim anlamadığım usb ram yerini alabilir mi? Yani ram kadar iyi potansiyel sağlayabilir mi?

    ReplyDelete
  8. Ram in yetmediği yerde usb devreye girecek inşallah sağlıklı çalışır deniyorum hemen :)

    ReplyDelete
  9. Bu method işe yarıyor mu var mı kullanan ona göre bende kullanamayı denemek istiyorum boşuna ram alarak para vermeyeyim

    ReplyDelete
  10. Efsane bir method'a benziyor. Hemen gidip 16 gb belleği ram yapacağım bakalım uçacak mı

    ReplyDelete
  11. birazdan denicem gerçekten oluyorsa çok muhteşem olur

    ReplyDelete
  12. Flaşın boyutuna göre değil sistemin ihtiyacı olduğu kadarını kullanabiliyorsunuz. Mesela benim bilgisayarının 4gb ram ı var 8gb lik flaşım var sistem bana flasimin boş olmasına rağmen sadece 4gb lik bir alan kullanmama izin veriyor

    ReplyDelete

Post a Comment

Yorumun Gönderilmiştir..

Popular posts from this blog

Kali Lİnüx Otomatik İP Değiştirme

Ecce Pure Teması İndir