Mr. Robot Dizisi


Mr, Robot , Robot Robot,...
Bu Dizi ne kadar anlatıla bilir bilmiyorum, bazılarınızın geçek hali bazılarınızın da kafasında ki hali anlatan bir dizi aslında,  Dizinin genel konusu Hacker Olan bir Asosyal gencin hayatıdır. Sabahları siber savunma şirketinde çalışıp, akşam ise hack yapmakla meşgul olan, ufacık bir şey aklından zoru olan bir gencin hayatı anlatılmakta. Bu Diziyi izlerken, "Olum çok abartmışlar, böyle bir şey olmaz lan" demeyin :) çünkü yaşanabilir olaylar mevcut.

Ancak bu Dizi hobi edinecek kişileri çoğunlukla zamanınında hack işlerinde gençken merak salmış kişisel olacaktır. Çünkü çoğu film'de konu hack olunca bir adam gelir rastgele tuşlara basar, ve rastgele kafaya göre kodlar falan çıkı verir, böyle bir şey imkansız arkadaşım, yok böyle bir sistem. Kimse tuşlara kafaya göre basarak bir sisteme sızamaz, İşte bu Dizi konudaki farkı da ortaya koyuyor, bu dizinin bağımlısı olarak şunu söyleyeyim, Dizinin içeri tamamen gerçek, yani diğer diziler, flimler gibi rastgele bas ekranda kodlar çıksın sistem hacklensin olayı yok, Dizideki gencin konsola girdiği bütün kodlar gerçektir, eğer Linüx veya Ubuntu işletim sisteminiz varsa, sizlerde bu kodları test ede bilirsiniz :) Filmdeki kahramanımızın kullandığı işletim Sistemi Ubuntu, e doğal olarakta kodları girdiği  yer Ubuntu Konsolu.

Film hakkında fazla bilgi vermek istemiyorum, Ancak şunu söyleyeyim, 6 veya 7 veya 8'inci bölümlerin birisinde şok olacaksınız " oha lan, nasıl anlamadık" diceksiniz :) Dizi çok fena sarıyor, şuanda 1 sezonu yayınlandı ve Game Af Thrones İle kafa kafaya geldi, 1. sezonda 10 bölüm mevcuttur. 2. sezonun çıkması için anlaşmalar yapılmış durumda, heyecanla 2. sezonu bekliyoruz :)

Bu Arada Dizinin Tüm Bölümleri Tek Bir Siteden İzlemek İstiyorsanız BURAYA Giriş Yapmanız Yeterlidir..

Comments

  1. çok duyyorum bu dizinin ününü ama bir türlü başlayamadım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence Biran Önce Başlayın :) İlk Bölümünü İzleyin Zaten Devamını Otomatik Olarak İzliceksiniz, Bağımlılık Yapıyor Kendisi

      Delete
  2. sosyalmedya.co da baya bi reklamını yaptı dizinin ama izlemek nasip olmadı henüz.

    ReplyDelete
  3. izledim ve etkinlendiğim filmlerin başında geliyor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu Flim Gerçekten Etkileyici Bir Dizi Kübra Hanım :) Sadece Sizi Değil Birçok Kişiyi Etkilemeyi Başarmış Ve Avrupa Ve Abd'de Büyük İlgi Görmüştür..

      Delete
  4. Dediğiniz gibi bu dizi ne kadar anlatılabilir ki kesinlikle tavsiyedir izleyiniz

    ReplyDelete
  5. 1inci sezonu izledim bakalım 2 inci sezon neler olacak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende Sizin Gibi Bekliyorum Hocam Sabırsızlıkla :)

      Delete
  6. denenebilir bir dizi gibi duruyor, takipteki diziler bitince buna da bakaacağım

    ReplyDelete
  7. Daha ilk sezonu izlemedim hemen başlamam lazım ama hep erteliyorum nedense :)

    ReplyDelete
  8. Kesinlikle izlemeniz gereken filmlerden biri izlediğinizde aklı bulacaksınız.

    ReplyDelete
  9. Muhteşem bir diziydi aynı tadı verecek dizi arıyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dizi olarak değil ama "Who am I" isimli filmi tavsiye ederim.

      Delete

Post a Comment

Yorumun Gönderilmiştir..

Popular posts from this blog

Kali Lİnüx Otomatik İP Değiştirme

Flash Belleği Ram Olarak Kullanma

Ecce Pure Teması İndir