Kali Lİnüx Otomatik İP Değiştirme


Merhaba Arkadaşlar, Bugün Sizler Kali Linüx İçin Otomatik İp Değiştirmeyi Ele Alacağız.. Bu Konuya Google'den Vardıysanız Zaten İP'nin ne olduğunu biliyorsunuzdur diye umuyorum, Ancak Ben Yinede Kısa Bir Bilgilendirme Yapayım

İP Her Bilgisayarın Ev Adresiymiş Gibi Düşüne Bilirsiniz, Sizin Yerinizi Söyleyen Ve Kaynak Giriş Çıkışlarında Bu Bilgiye Serverlere Verilen Adresiniz İP'dir. İster Telefon Olsun, İster Tablet Yada Bilgisayar Olsun, Eğer İnternet'e Bağlıysanız Mutlaka Bir  İP Adresiniz Vardır, Yani "Ben İp Felan Kullanmak İstemiyorum Hacı, Beni Kasar Böyle Şeyler" Demeyin, Deseniz de Zaten Dediğinizle Kalırsınız :)

Tabi Her Sistemin Aşıla Bilir Olduğunu Unutmayalım, Hangi Site Olursa Olsun, Hangi Sistem Olursa Olsun, Hiçbir Zaman "TAMAMEN GÜVENLİ" (DeepWeb İP Farklı, Buna Dahil Etmiyoruz) Diyemeyiz, Öyle Bir Babayiğit Varsa da Aklından Zoru Olduğu Resmi Belgelerle Kanıtlanır

Fazla Uzatmadan Konumuz Olan Kali Linüx Otomatik İP Değiştirmeyi Anlatayım; Dediğimiz Gibi Her İnternet Kullanıcısında Vardır, Bunu Kullanmama Gibi Bir Şıkkımız Yok (Nano Teknoloji Hariç:) ) ee Peki Madem Bu Hackerler Nasıl Yakalanmıyor Vs Gibi Sorularınızı Daha Sonra Geniş Bir Makalede Ele Almayı Düşünüyorum, Şuanda Sadece Konuyu Anlatıp, Yatağıma Yatıp Kulaklığımı Takıp Ve Birkaç Saat Twitter'da Takılıp, Sonrada Hayattan Bıkıp 1-2 Saat Uyumak İstiyorum..

Bu İşlemi Kali Linüx İşletim Sisteminde Yapıyoruz Arkadaşlar, Bu Yüzden Kali Linüx İşletim Sistemini Kullanmanız Şart Olmuş Oluyor, Windows Ve Ubuntu İşletim Sistemleri İçinde Farklı İP Değiştirme Yazılımları Mevcut, Ancak Ben Hackerlerin Göz Bebeği Olan Kali Linüx İçin Anlatımı Yapacağım ( Yarım Saatir Yapacağım Diyorum, Hala Giriş Yapamadım Çaktırma)

İlk Önce Kali Linüx'te Tarayıcımızı Açıyoruz, Daha Sonra Tarayıcımızın Aylarlar Kısmına Gelip Ayarlarımızı Aşağıdaki Gibi Yapıyoruz.


Bu Ayarları Kaydettikten Sonra Programı Consolda Pyhton proxytor.pyc Komutu İle Çalıştırın.





Sonra Karşınıza Çıkan Bu Arayüzde Kaç Saniyede Bir İp Değiştirilmesini İstediğinizi  Yazıyorsunuz, Buda Sizin Kali Linüx Tarayıcısnıda İnternette Sörf Yaparken Anonim Olmanızı Sağlıyor, Bir Anda Nijerya'da, Bir Anda Vatikan'da, Bir Anda Yemen, Mısır VS VS Hayatınız da Belki Hiç Göremeyeceğiniz Yerlerden Giriş Oluyorsunuz, :)

Kolay Gelsin .. 


Comments

Post a Comment

Yorumun Gönderilmiştir..

Popular posts from this blog

Flash Belleği Ram Olarak Kullanma

Ecce Pure Teması İndir