Android İçin Windows 8 Launcher





Bugün android marketten baş yapıtı bulduğum ama oldukça güzelnut kaldığım kullanımı kolay ve bir o kadar da hoş Windows 8 launcher programını tanıtmak istiyorum. Neden böyle bir şey yaptığıma gelince, Windows 8 işletim sistemi duyrulduğu günden bu yana birçok uygulama geliştiricisi android markette Windows 8'i baz alarak çeşitli kullanıcı arayüzüler geliştirdi ve markete sundu. Ancak bu güne kadar aşağı yukarı tamamını tecrübe ettiğim bu launcherler arasında hiç biri bu yazımda tanıtacağım kullanıcı arayüzü kadar güzeluma gitmedi.
Dilerseniz hemen tanıtıma geçeyim. Arayüz uygulamamızın orjinal isimi Launcher 8 ve android markette basitçe fiyatsız olarak bulup indirebileceğinizi belirteyim. Yok ben şimdi bulamam filan diyorsanız ben size urlini atayım işte şuradaki uygulamadan söz ediyorum. Bu kullanıcı arayüzün geliştiricisi Japon orijinli bir program şirketi bu yüzden galiba daha kullanımı kolay bir kullanıcı arayüzü gibi geldi bana :) Menüler arası geçişler üst düzey ve çok hızlı. Hem de öyle çok bir özellik istemeyen bir uygulama. Bir hayli androidli telefona uyumlu diye biliyorum. Telefonunuzu yan tarafta görmüş olduğunuz görseldeki gibi bir görünüme kavuşturacak ve son derece sade ve basit kullanıma kavuşturacak bir kullanıcı arayüzü hazırlanmış.
Androidli telefonu olup da Windows 8 işletim sisteminin kullanıcı arayüzüne gönül kaptırmış benim gibi pak çok insanı bu kullanıcı arayüzü büyük bir dertten kurtaracak diyebilirim. Çünkü özellikleri ve epey üstünlükından kaynaklı androidden vaz geçemiyorum yalnız Windows 8 kullanıcı arayüzünü de çok beğeniyorum. Benim çok işime yaradı ve çok güzeluma gitti. Umarım sizin de güzeluna giden bir uygulama olur...

Popular posts from this blog

Kali Lİnüx Otomatik İP Değiştirme

Flash Belleği Ram Olarak Kullanma

Ecce Pure Teması İndir