Cep Telefonunuz Dinlenip Dinlenmedigini Ögrenme



Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Cep Telefonumuzun Dinlenip Dinlenmediğni Anlatan Bir Konu İle Karşınızdayım. Fazla Uzatmadan Konuya Giriyorum. Aslında Çok Basit Bir Yöntem. Evet Başlayalım Arkadaşlar. 

İlk Olarak Başka Telefondan Kendi Numaramızın Başına 15 Rakamını Ekleyip Arama Yapıyoruz. Eğer Telefonumuz Çalışıyor Yani Arar İse Telefonumuz Dinleniyor Demektir. Ancak Aradığımız Zaman Operatör Tarafından "EKSİK RAKAM YADA YANLIŞ NUMARAYI TUŞLADINIZ" Gibi Sekreter Tarafından Mesaj Alıyorsanız Dinlenmiyorsunuz. 

Mesela Bir Örnek Verelim. Benim Numaram 0554 612 02 ** Olsun. Şimdi Bu Numarayı Başına 15 Ekleyerek Arayalım. 15055461202**. İşlem Bu Kadar Arkadaşlar. Eğer Telefonumuzda Çok Fazla Yankı Duyarsak Telefonumuz Dinleniyor Demektir.

Kolay Gelsin - MEHMET ERTUĞRUL ÇAKMAK

Comments

  1. Başarılarının devamını dilerim kardeşim :)
    Emeğine Sağlık :))

    ReplyDelete
  2. Aklın Çalışıyo Kardeşim :D
    -Yavuz Aygül

    ReplyDelete
  3. Tebrik Ederim kanka çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık her tc vatandaşını ilgilendirecek bir konuya el atmışsın :D

    ReplyDelete
  4. Sitenizi begeniyorum takip ediyorum.

    ReplyDelete
  5. herkesi dinlemek biraz zor ama denemekte fayda var.

    ReplyDelete
  6. Denedim ve yankı geldi beni kim neden dinlesin ki.

    ReplyDelete
  7. Başarılı bir yöntem bulmuşsun tebrik ederim işime yarar bir gün

    ReplyDelete
  8. bunu anlamanın tek yolu jammer cihazı jammer cihazı eğer konusma sırasında bip sesi veriyor yada konusma anında sessizlesiyorsa dinleniyorsunuz demektir.

    ReplyDelete
  9. Merhaba
    insan acaba benide dinliyorlarmı diye merak ediyor. Artık CIA mı dinler FBI mi dinler kimbilir. Şaka şaka ne yapacaklarsa artık beni dinleyip

    ReplyDelete

Post a Comment

Yorumun Gönderilmiştir..

Popular posts from this blog

Kali Lİnüx Otomatik İP Değiştirme

Flash Belleği Ram Olarak Kullanma

Ecce Pure Teması İndir