Wordpress İnşaat Scirpti


Bugün Sizlere Kendi İşlerimde Kullandığım, İş Gören Bir Wordpress İnşaat Firması Scriptini Paylaşacağım, Tema Full'dür Ve Sorunsuz Çalışmaktadır, Hiçbir Kodlama Veya Kod Hatası Bulunmamaktadır, Tim İşlevleri Sorunsuz Bir Şekilde İşlemektedir.

Zaten Kurulduğu Sistemde Wordpress Olduğundan Dolayı da, Diğer Normal Scriptlere Göre; Eğer Amatörseniz +1 Bir Özellik Sunmuş Oluyor. Kurulumu Normal Wordpress Tema Yükleme Şekli İle Aynıdır, Temayı Kurduktan Sonra Yönetici Panelinden Scripti İşinize Göre Editledikten Sonra Rahat Bir Şekilde Kullana Bilirsiniz. Sorun Yaşayanlar Bu Yazının Altında Yorum Olarak Bana ulaşa bilirler.

Wordpress'e Tema Yüklemeyi Bilmiyosanız Buraya Tıklayın.



Rar Şifresi : mehmetertugrulcakmak.blogspot.com.tr


Comments

  1. Paylaştığınız script ile 4 tane inşaat firması site sahibi oldu teşekkürler.

    ReplyDelete
  2. Bence wordpress için harika bir tema uyarlaması olmuş ellerinize sağlık

    ReplyDelete
  3. elinize sağlık çok kullanışlı bir tema olmuş
    resim galerisi için hangi eklentiyi kurmamız gerek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tema İçin Özel Bir Eklenti Mevcut Değil, Ancak Wordpress'in Bizlere Sunduğu Eklentileri Denemekten Fayda Var

      Delete
  4. Yangın Kapısı işim için kullanıcam. Biraz editlemem lazım teşekkür ederim admin..

    Yangın Kapısı

    ReplyDelete
  5. Hocam merhaba,

    temayı kuramıyorum şöyle bir hata veriyor sıkıntı nedir sizce?
    Paket yüklenemedi. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallettim şifreli olduğunu farketmemişm :) Teşekkürler tema için elinize sağlık

      Delete
  6. Slm arkadaşlar emeğinize sağlık fakat bu temayı yüklerken bir hata alıyorum sizdede oldumu aceba?
    Hata:

    Paket açılıyor…

    Tema yükleniyor…

    Paket yüklenemedi. Tema style.css stil dosyası içermiyor.

    Tema yükleme başarısız.

    ReplyDelete
  7. mehmet bey ana sayfayadaki kayan resimleri yapamadım nereden yapacağım bi yardım edermısınız

    ReplyDelete
  8. mehmet bey ana sayfayadaki kayan resimleri yapamadım nereden yapacağım bi yardım edermısınız

    ReplyDelete

Post a Comment

Yorumun Gönderilmiştir..

Popular posts from this blog

Kali Lİnüx Otomatik İP Değiştirme

Flash Belleği Ram Olarak Kullanma

Ecce Pure Teması İndir